Majestik poslovni bonton oblačenja in ličenja
urejen zunanji videz poslovne ženske
Kot vemo, smo ljudje s svojo zunanjostjo vselej sporočilo za
svojo okolico. S svojo zunanjostjo naredimo prvi vtis na človeka.
Za poslovno žensko je tako kot za moškega pomembno, kako
izgleda, kaj ima oblečeno, kakšen parfum in nakit uporablja, ali je primernejša
torbica ali aktovka... Vas zanima kakšno žensko lahko moški poslovni lik resno
jemlje izza druge strani mize? Kakšna je vaša vloga? Predstavljate vaše
podjetje, morda celo predavate – največja skrb bo torej obleka za nastop. Ali
boste sodelovali na pogovorih, kjer morate delovati avtoritativno in
profesionalno? Ali je namen vašega potovanja seminar in boste le eden od udeležencev?
V kolikor ste v poslovnem krogu kot so finance,
prodaja, pravo in ekonomija nasploh (revizor, računovodja, manager, agent
zavarovalniških družb), potem se morate udeležiti seminarja.
Naučile se boste:
·
poslovni bonton oblačenja
·
spoznati urejen zunanji videz poslovne ženske,
·
definirati tisti pravi osebni stil, ki bo oblikoval vaš
zmagovalni "image˝
·
osnove ličenja, katere naj bi vsaka ženska obvladala in jih lahko
tudi izvedla brez velike porabe dragocenega časa
Predavateljici:
Tanja
Zorn Griželj
Diplomirala
je na Oddelku oblikovanja tekstilij in oblačil (FNT, Ljubljana) pri
prof. Metki Vrhunc. Kot svobodna ustvarjalka dela na področju modnega,
tekstilnega in unikatnega oblikovanja ter gledališke kostumografije.
Oblikovala
je kolekcije za blagovne znamke VODEB, ANGORA, SCALA, BOULEVARD.
Svojo blagovno znamko TANJAZORN je ustvarila zaradi želje po
prepoznavnosti, ki se zrcali v svobodnem združevanju različnih
oblikovalskih praks, idej, tekstilnih raziskovanj in modnega
oblikovanja. Je članica Društva oblikovalcev nakita Slovenije (DONS) in
Društva sodobnega slovenskega oblikovanja tekstilij in oblačil (SOTO).
Barve
so bile zanjo ljubezen na prvi pogled. Želja po raziskovanju in odkrivanju se
je s podedovanim čutom za estetiko prelevila v željo po delu z rokami in
zaljubljenost se je začela topiti v ljubezen.
Fizični
dokazi? Številne kampanje za slovenske in hrvaške modne oblikovalce, editoriali
v modnem tisku, oglaševalske kampanje, modne revije in podpisi pod celostne
podobe nekaterih znanih medijskih oseb.
Konsistentna
prisotnost v slovenskem modnem prostoru ji je prinesla reference na področju
tiskanih medijev (sodelovala je s številnimi fotografi, med drugim z Mimi
Antolović, Matjažem Baničem, Mitjo Božičem, Alešem Bravničarjem, Sašo Hesom,
Miranom Juršičem, Matevžem Paternostrom, Klemnom Razingerjem, Matjažem
Tančičem,...), najbolj ponosna pa je na objave v kultni angleški reviji i-D, ki
velja za eno ključnih publikacij v svetovni modni industriji.
Vaš prispevek za
pridobljeno zanje:
Majestik
poslovni bonton oblačenja in ličenja 8 šol. ur 185 EUR
Na seminarju prejmete tudi material celotnega predavanja, da boste zanje nadgrajevali
in osvežili tudi po seminarju.
Najmanjše število
udeležencev na delavnici je 10 oseb.
Ni komentarjev:
Objavite komentar