Majestik
praktični poslovni bonton
Ko ljudje pomislijo na okolja
v katerih se uporablja bonton, se
pogosto pojavijo
asociacije o modnih restavracijah namenjenih višjim slojem, poslovnežem, vendar je bonton pravzaprav namenjen ljudem v pomoč kako dostojanstveno obvladovati okoliščine iz vsakdanjega
življenja. Poznavanje poslovnega bontona pa ima pozitiven vpliv tudi na vašo kariero.
Poznavanje poslovnega bontona predstavlja vrlino oziroma
sijaj, odraža
sposobnost sproščenosti v katerikoli družbi in situaciji.
Ljudje,
ki vas obkrožajo so torej ključni dejavnik za vaš poslovni in osebni uspeh, saj
ste z njimi v nenehni interakciji. Razne analize podrprte z rezultati so
pokazale, da je veliko vaših morebitnih nenamernih napak pri vedenju privedlo
do izgube poslov.
Kako lahko to popravimo in
kaj lahko mi naredimo za vas?
Veliko
lahko naredimo za vas. Svobodna pravila lepega vedenja vam morajo pomagati pri
povezovanju in vas ne omejevati. Morajo biti sprejemljiva, ne dogmatična in
ustrezati morajo tako mlajšim kot starejšim.
Zato
smo oblikovali program na katerem boste spoznali:
- Kakšen je primerno urejen
prostor za poslovne sestanke, srečanja, podpise pogodb, ...
- Čas v poslovnem svetu je
dragocen; kakšne zamude so še sprejemljive, kaj storiti, če vi ali
poslovni partner zamudite?
- Rokovanje: kako (in kdaj) nas
predstavljajo drugi in kako se predstavljamo sami?
- Pozdravljanje; pravica ali
dolžnost?
- Kakšen je pravilen sedežni red
in kako upoštevati prednostni vrstni red?
- Kako narediti pozitiven vtis ob
izročanju poslovnih vizitk?
- Olikan poslovni sestanek
(razgovor, predstavitev sodelavcev, kako pravočasno zaključiti, kdo lahko
vstopa v prostor, ko sestanek že poteka, ...).
- Uporaba stacionarnih in
prenosnih telefonov med sestanki.
Tujina in kulturne razlike
- Poslovni
ljudje smo tudi popotniki; posebnosti posameznih držav, na kaj moramo biti
še posebej pozorni?
- Kako
posesti goste v avtomobile, kam se usede gostitelj, kam gosti?
- Nič
koliko olik, katera je prava; posebnosti v posameznih državah.
- Kaj pa,
če ga polomimo; kako ravnati ob majhnih življenjskih zadregah?
- Osebna
urejenost; kdaj lahko zamižimo na eno oko?
- Poslovno
obdarovanje; moramo res darilo vrniti takoj, ko so nam nekaj podarili, ob
kakšnih priložnostih lahko izročimo darilo, kakšna naj bo vrednost?
- Kakšno
darilo je lahko dojeto kot podkupnina, katera so primerna darila?
- Pisno
komuniciranje; kako napisati pismo, čestitko, znamo pravilno prebrati
vabilo?
- Poslovna
družabnost; družabne prireditve, poslovna kosila, večerje, zajtrki in
bonton pri tem.
Kako se vesti v podjetju?
- Poslovni
ljudje in poslovne sekretarke; česa ne smemo nikoli pozabiti.
- Spori
in spletke, temna stran v podjetjih.
- Odnos
med žensko in moškim v podjetju, ustanovi; kaj nam prinaša »jutro potem«
in kako popraviti take napake.
- Čemu
bonton daje prednost: vikanju ali tikanju in v katerih situacijah?
- Poslovna
družabnost znotraj podjetja, ustanove, …
Komu je program namenjen?
Program
je zasnovan posebej za tiste, ki si prizadevate doseči uspeh tako v poslovnem
kot osebnem okolju. Jamčimo vam, da se bosre naučili vodenja poslov in
proaktivnega odzivanja v raznih situacijah ter razumeli, da vsaka podrobnost
šteje.
Predavatelj:
Bojana Košnik je
strokovnjakinja s področja diplomatskega in poslovnega protokola. Službovala je
kot vodja protokola na Službi vlade RS za Evropske zadeve, kot direktorica za
protokol in gostinstvo na protokolarnem servisu Brdo in kot vodja Službe za protokol na Ministrstvu za
obrambo RS . Dodatno se je izpopolnjevala na slovenskem
veleposlaništvu v Bernu, naMinistrstvu za
zunanje zadeve Švicarske konfederacije in pri knežjem protokolu
kneževine Liechteinstein. Znana je kot odlična vodja delavnic - udeleženci so
vedno navdušeni nad njenim načinom podajanja snovi in nad osebno obravnavo. Da
bi pokazala, kako je bonton prav zabaven in uporaben čisto vsak trenutek dneva,
je izdala tudi knjigo
24 ur poslovnega
bontona.
Vaš prispevek
za pridobljeno zanje:
Majestik
praktični poslovni bonton 8 šol. ur 170 EUR
Na seminarju prejmete tudi material celotnega predavanja, da boste zanje
nadgrajevali in osvežili tudi po seminarju.
Najmanjše
število udeležencev na delavnici je 10 oseb.
Ni komentarjev:
Objavite komentar